Παρασκευή 16 Ιουλίου 2010

Μια θάλασσα η ψυχή μου....

Ελευθερία ευχαριστώ για την φωτό....






Μια θάλασσα η ψυχή μας.....
Απίστευτο κομμάτι που οταν τα ακούω ανατριχιάζω...
"Την θάλασσα ποιος θα μπορέσει να την εξαντλήσει;" αναρωτιόταν ο Γ.Σεφέρης.
Ανέκαθεν έδινε έναυσμα για καλλιτεχνική έκφραση...
Θάλασσα η αιώνια αγαπημένη όλων των καιρών και εποχών.
Ομορφες εικόνες που μας ταξιδεύουν .....η θάλασσα για μένα είναι η γαλήνη της ψυχής μου .... κι'ας μην είμαι απο νησί.
Ευχαριστώ όλους όσους την αισθάνονται και μπορούν να την νιώσουν...
Θάλασσα πλατιά ...σ'αγαπώ γιατί μου μοιάζεις......
Να περνάτε όμορφα  φίλοι μου
Την αγάπη μου σε όλους να έχετε ένα όμορφο και δροσερό Π.Σ.Κ.!!!!

19 σχόλια:

~reflection~ είπε...

Αυτο που με γοητευει, αναιρώντας τις αμυνές μου, είναι η συναισθηματική απεικονιση που δημιουργει η παλιρροια και η άμπωτη...

Η καρδια θαλασσα...
Το βλεμμα κύμα...
το κορμί βραχος που "ψηνεται" στον ήλιος της επαφής
και δροσίζεται ενίοτε με στάλες αφρού....

Τι όμορφη διαδρομή!...
Υγρασίες....

το τραγούδι αφιερωμενο από καρδιάς...

http://www.youtube.com/watch?v=PUX8-AistXQ&feature=related

IonnKorr είπε...

Μια θάλασσα η ψυχή μας.....

Να έχεις ψυχή θάλασσα και να είσαι και στην θάλασσα, "δύο σε ένα"

Ότι καλύτερο.

Νάσαι καλά, Μαριάννα

Δέσποινα Γιαννάκου είπε...

Ax Μαριαννάκι μου πόσο δίκιο έχεις..
όλοι έχουμε όμορφες αναμνήσεις ..όλοι αγαπάμε και γαληνεύουμε στα καταγάλανα νερά της ...
Και ξέρεις αυτό το : θάλασσα πλατιά σ' αγαπώ γιατί μου μοιάζεις ( κρατάς μυστικό ε ? ) το σιγομουρμουρίζω μπαίνοντας κάθε φορά και για να μην γελάσουν μαζί μου οι γύρω γύρω..χαχα πάω σε μια γωνίτσα και βουτάω πρώτη και μετά όλα καλά !!!!
φιλάκια πολλά πολλά
να περνάς καλά και να προσέχεις εσένα !!!!!

mar9659 είπε...

Κάκια μου σ'ευχαριστώ πολύ μέσα απο τα βάθη της ψυχής μου!!!
Ειλικρεινά πάντα με γοητεύεις με το ύφος της γραφής σου...
και την κατάθεση των στίχων σου που μου αφήνεις πάντα...
Ομορφη διαδρομή πράγματι !!!
Η καρδιά θάλασσα....
Να είσαι καλά φίλη μου!!!
Σε φιλώ!!

mar9659 είπε...

Χαχαχαχα!! Σ'ευχαριστώ καλέ μου Ιοννάκο!!
Πράγματι οτι καλύτερο...
Αμ που θα μου πάει; θα βρεθώ κοντά της....
Πρώτο τραπέζι κύμα ....χαχαχα!!
Σε φιλώ !!!

mar9659 είπε...

Κάκια μου καλη μου συγνώμη !!!
Παρασύρθηκα απο το τραγούδι και ξέχαστηκα στο μαγικό ταξίδι του βυθού....
Ευχαριστώ απο καρδιάς για το υπέροχο τραγούδι που μου αφίερωσες Τον Βυθό του Μ.Χατζηδάκι !!!Αγαπημένο!!!

mar9659 είπε...

Δεσποινιώ μου !!!!
θα το πιστέψεις ; αμα σου πω πώς κάνω το ίδιο....χαχαχα!!!
Τυχαίο; δεν νομίζω ....
να μοιάζουν τόσο οι ψυχές μας...
Τυχερούλα που βρίσκεσαι κοντά της..
Δεσποινάκη οταν ξαναμπείς να το τραγουδίσεις πάλι...και να θυμάσαι οτι το τραγουδώ και εγώ μαζί σου!!!
Να προσέχεις και εσύ ψυχή μου!!!
Σε φιλώ γλυκά!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Της θάλασσας το θαλασσί
Στα μάτια σου το είδα
Μου έδωσες τη δύναμη
Την πίστη την ελπίδα…

Γαλάζιο από τη θάλασσα
Πράσινο απ το λιβάδι
Τα δυο σου μάτια λάμπουνε
Τη μέρα και το βράδυ…

marilise είπε...

πρόλαβαν όλοι θαλασσινό αστέρι ...
όμως είπαμε τούτο δω το ΣΒΚ θα το περάσουμε μαζί μέσα στην ίδια αστερόσκονη !!!!!

Unknown είπε...

Έχεις ψυχή μεγάλη.. σαν την θάλασσα...
και μας παρασέρνεις...
νασαι καλά Μαριαννα...
Καλο Σαββατοκύριακο..
Κωστής

kovo voltes... είπε...

Θαλασσοπαρμένη ψυχή Μαριαννάκι!Να τη χαίρεσαι πάντα, νοερά και πραγματικά σου εύχομαι! Εξάλλου τέτοιες αγάπες κανείς και ποτέ δεν μπορεί να τις στερήσει....

Γιάννης Παππάς είπε...

Για να εισαι θαλασσα πρεπει να χωρας τα
πάντα ..να απλωνεσαι παντού και να αντεχεις τρυκιμίες

mar9659 είπε...

Καλέ μου Μάγε με μάγεψαν οι στίχοι σου...
Σ'ευχαριστώ απο καρδιάς καλέ μου!!

mar9659 είπε...

marillisaki μου !!!!
Υπόσχεση!!!θα είμαι εκεί!!!
Σε φιλώ!!

mar9659 είπε...

Κωστή μου !!!
Με συγκινούν οι λόγοι σου!!!
Σ'ευχαριστώ απο καρδιάς!!!
Επίσης καλέ μου ...
Νάχεις ένα πανέμορφο δροσερό
Σαββατοκύριακο.

Theodosia είπε...

Καλό καλοκαίρι γλυκιά μου, να περάσεις όσο πιο όμορφα μπορείς.

mar9659 είπε...

Κοβωβολτούλα μου!!!
Σ'ευχαριστώ μεσα απο την ψυχή μου!!!
Ναί είμαι Θαλασσοπαρμένη ...
δια τί να το κρύψωμεν άλλωστε χαχαχα!!
Κάνω το παν για να μη μου την στερήσει κανείς και τίποτα...
Σε φιλώ γλυκά!!

mar9659 είπε...

Τι θέλεις να μου πείς Ποιητά μου και καλό μου φιλαράκι...;
Εσύ τουλάχιστον θά πρέπε να το ξέρεις ....πόσο πολύ της μοιάζω....
Κι'αν άντεξα τρυκιμίες....
Να είσαι καλά !!!!
Η ψυχή μου είναι τόσο πλατιά ...όσο και η θάλασσα!!
Να περάσεις όμορφα εκεί που θα πας!!!

mar9659 είπε...

θεοδοσία μου αγαπημένη!!!
Χίλια ευχαριστώ απο καρδιάς!!
Καλό καλοκαίρι νάχεις και εσύ ομορφιά μου!!!
Να το ζήσεις σ'όλο του το μεγαλείο κοντά σ'αυτούς που αγαπάς και σ'αγαπούν ...
Τα φιλιά μου!!!