Πέμπτη 2 Σεπτεμβρίου 2010

Στις αρχές του φθινοπώρου - Ελευθερία Αρβανιτάκη





 Καλό μήνα αγαπημένο μου παρεάκι!!!!
Καλό μας Σεπτέμβρη!!!!!
άντε και φθινόπωρο....
και αυτό για μένα , ίσως και για κάποιους άλλους
ακόμη, που δεν πήγαμε διακοπές είναι ακόμη
οι αρχές του Σεπτέμβρη ένα μίνι καλοκαιράκι...
μιας και θα αποδράσω για λίγες μερούλες
κάπου σε μια ακρογιαλιά ... σε ποιά ακόμη δεν το γνωρίζω..
ίσως προς Χαλκιδική  και αυτό γιατί είναι κοντά μας ....
έτσι θα κερδίσουμε περισσότερο χρόνο για να απολαύσω
κυρίως εγώ  χαχαχα....
όσο ποιό πολύ  μπορώ την θάλασσα με το απέραντο γαλάζιο της
που τόσο πολύ μούλειψε ,τούτο το καυτό καλοκαίρι,
όπως πολύ καλά το καταλάβατε  και απο τις προηγούμενες
αναρτίσεις μου.......
Νάχετε λοιπόν ένα όμορφο Φθινόπωρο σε όσους 
επιστρέψατε στις βάσεις σας σας εύχομαι μέσα 
απο την καρδιά μου!!!!!
Μακάρι το φθινόπωρο μας να ντύνονταν με τόσες όμορφες 
νότες........
Η ζωή μας δεν μετριέται μόνο με Αυγουστιάτικα φεγγάρια
και Μαγιάτικους ήλιους.....
μετριέται και με τραγούδια .....
όπως το ποιό πάνω που σας αφιερώνω μα σαν και αυτό...
http://www.youtube.com/watch?v=qYvpxYA2PiY



Να είστε  καλά γλυκά μου φιλαράκια!!!









32 σχόλια:

Νερένια είπε...

Καλό μηνα γλυκια μας mar....


φιλιά πολλα...

Μαριάνθη είπε...

Μάρα μου με την πολύ γλυκιά ανάρτηση, σου εύχομαι καλό φθινόπωρο! Καλά να περνάς.Πάντα καλοκαίρι στην καρδιά σου.
Φιλιά.

Unknown είπε...

Καλό μληνα και καλό φθινόπωρο και σε σένα Μάρα.
Και καλά να περάσης όπου κι αν πας.
Κωστής

Theodosia είπε...

Kαλό μας μήνα λοιπόν κι ας μην φύγει ποτέ το καλοκαίρι από την καρδιά μας.

evelina είπε...

Kαλό μήνα και καλό φθινόπωρο...όπου και να είσαι πάντα να πενάς καλά

Un par de neuronas... είπε...

Θρύψαλα ευχαρίστησης μου πρωκάλεσε αυτό την όμορφο τραγούδι. Μου λείπουν οι φίλοι μου και η Ελλάδα. Είναι όλλοι τώρα στη Σίφνο .. Sinf.

Καλό φθινόπωρο, καλό Σεπτέμβριο και καλές διακοπές αν και μικρές.
Φιλιά και αγκαλιές.

Βάσσια είπε...

Καλημέρα Μαριάνα :-)

Καλό φθινόπωρο
Φιλιά

IonnKorr είπε...

Καλό φθινόπωρο.

Ελπίζω να πήγες διακοπές πλέον.

Άντε επιτέλους.

mar9659 είπε...

Νερένια μου αγαπημένη!!!
Σ'ευχαριστώ πολύ ψυχή μου!!!
Να είσαι πάντα καλά!!
Φιλάκια και την αγάπη μου♥✿♥✿!!!

mar9659 είπε...

Μαριάνθη μου!!!
Σ'ευχαριστώ πολύ φίλη μου
και ανταποδίδω τις όμορφες ευχές σου!!
πάντα με τα γλυκά σου σχόλια!!
Σου στέλνω τα φιλιά μου και την αγάπη μου♥✿♥✿

mar9659 είπε...

Κωστή μου σ'ευχαριστώ καλέ μου
και ανταποδίδω τις ευχές σου
με όλη μου την αγάπη♥✿

mar9659 είπε...

Θεοδοσία αγαπημένη μου!!!
οτι ποθείς και εσύ ψυχή μου
μ'όλη μου την καρδιά♥♥✿✿!!
σε φιλώ!!!

anthivolon είπε...

Μάρα μου καλημέρα!! Αν και μακρυά από τη βάση μου, προσπαθώ να βρίσκομαι κοντά σας όσο το δυνατόν πιο πολύ. Δε θέλω να χαθούμε!!!
Σου εύχομαι καλό Φθινόπωρο και καλή εβδομάδα από αύριο με το καλό!!
φιλάκια

mar9659 είπε...

Γλυκό μου Εβελινάκι σ'ευχαριστώ και
ανταποδίδω φίλη μου
με όλη μου την καρδιά♥♥✿✿!!!
φιλάκιααα!!!

mar9659 είπε...

Βερονικάκι μου σ'ευχαριστώ καλή μου
φίλη!!!
μη μου στεναχωριέσαι στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στην βόρειο και ακόμα ποιό συγκεκριμένα στην Κ.Μακεδονία στην όμορφη Βέροια,
να θυμάσαι οτι πάντα θα σε περιμένει μια ζεστή αγκαλιά να σε κλείσει μέσα της και να σε ξεναγίσει στον όμορφο τόπο της...

Για μένα είναι ακόμη μικρό καλοκαιράκι μιας και αρχίζουν η δικές μου διακοπές...
Μίνι μεν όπως λες μα Ποιητικές δε!!

Σου στέλνω τα φιλιά μου και την αγάπη μου♥♥♥✿✿✿!!!

mar9659 είπε...

Βάσσια μου καλή μου!!!
Επίσης καλό σου Φθινόπωρο!!!
τα φιλιά μου ♥♥✿✿!!

mar9659 είπε...

Γλυκέ μου Ιοννάκο!!!
οσονούπω
πέρνω το καπελάκικαι
φεύγωωωωωω χεχε!!
φιλάκιααααααα♥♥✿✿

Fwtino_Asteraki είπε...

Μια καλημέρα και απ μένα..και καλό Μήνα να και λιγάκι καθυστεριμένα..ελπίζω να περάσεις όμορφα σε ότι κάνεις!Να έχεις μια υπέροχη Κυριακή!

kariatida62 είπε...

Για να διορθώσω την δεύτερη πατάτα μου που έκανα μ'εσένα καλή μου mar9659, ξεμαρμάρωσα και ήρθα μόνο για σένα!
Συμπάθα με τα χρόνια βλέπεις τα άτιμα με προδίδουν και αρχίζω τελικά να ξεχνώ...
Αδικαιολόγητη που σε ξέχασα γιατί είχαμε χαρεί πολύ μαζί όπως την αποφοίτηση της κορούλας σου...και τόσα όμορφα που μας έγραφες...
Ενα μεγάλο συγνώμη και φιλί γλυκό σου στέλνω...
Καλή συνέχεια στις όμορφες αναρτήσεις σου!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Τελικα οπως λεει κι ενα τραγουδι με την πρωτη σταλα της βροχης εφυγε κι αυτο το καλοκαιρι... καλο φθινοπωρο!

Phivos Nicolaides είπε...

Καλή βδομάδα εύχομαι!

Ανώνυμος είπε...

καλο φθινοπωρο αγαπημενη φιλη μου!!!!

Matriga είπε...

Καλή μου, σου εύχομαι να περάσεις πολύ όμορφα και να μας επιστρέψεις γεμάτοι νέες εμπειρίες, ώστε να μας χαρίσεις ακόμη πιο ωραίες αναρτήσεις.
Αυτές οι τελευταίες αφιερώσεις είναι όλα τα λεφτά ;)

Κοχυλένια φιλιά

Ανώνυμος είπε...

περασα να αφησω μια αγκαλια μεγαλη !!!!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

ευχαριστω κι απο εδω...

mar9659 είπε...

Φωτεινό μου αστεράκι σε γλυκοφιλώ!!!
Σ'ευχαριστώ απο καρδιάς♥♥✿✿!!

mar9659 είπε...

Καλή μου φίλη
Καρυάτιδα με συγκινείς
που για χάρη μου ξεμαρμάρωσες...
Πράγματι οι όμορφες στιγμές δεν ξεχνιόντε φίλη μου αγαπημένη...
Σ'ευχαριστώ απο κ♥ρδι♥ς για όλα...
Και εγώ θα είμαι εδώ και θα σε
περιμένω....μ'όλη μου την αγάπη!!!
φιλί γλυκό!!!

mar9659 είπε...

Μάγε μου αγαπημένε !!!
Σ'ευχαριστώ!!!
σε γλυκοφιλώ!!

mar9659 είπε...

Φοίβο αν και αργοπορημένη...
σ'ευχαριστώ επίσης....

mar9659 είπε...

Ευαισθητούλα μου!!!
νάξερες πόσο μούλειψες καλό μου..
μια απέραντη αγκαλιά μέσα απο την
κ♥ρδι♥ μου...
κι ένα γλυκό φιλί♥✿♥✿

mar9659 είπε...

Matriga μου αγαπημένη!!!
Σ'ευχαριστώ πολύ!!!
για τα γλυκά σου σχόλια...
πάντα με συγκινούν...
Να περνάς και εσύ όμορφα!!!
Σε γλυκοφιλώ♥✿

mar9659 είπε...

Μάγε μου αγαπημένε!!
Να είσαι καλά!!!