Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2010

Φθινοπωρινές Εικόνες!!!!








  
Το φθινόπωρο σαν πέπλο
  Μας σκέπασε...........
  Αγάπη γλυκειά αφημένη
  Ροδοπέταλα......
  Το καλοκαίρι έφυγε 
  Μια γλυκειά νοσταλγία
  Αποφθέγματα......

Τα φύλλα της καρδιάς
Στιβαγμένα.....
Μια σκελετωμένη αμυγδαλιά
Κουράστικε....
Ο έρωτας σε κομμάτια
Αφημένα......
Επαιζε με σκιές 
και χάθηκε......


Το όνειρο μου έφτασε
στο τέλος του...
Η εικόνα της καρδιάς σου
Κομματιάστικε......
Απαγορευμένο βιβλίο
Η  αγκάλη σου....
Η βουβή μοναξιά μου
Με ζάλισε....

Συναισθήματα έντονα.
Είναι όλα τόσο ήρεμα....
Καλημέρα πραγματικότητα!
Καλημέρα αλήθεια!
Καλημέρα ζωή!!!





24 σχόλια:

anthivolon είπε...

Όμορφα λόγια, όμορφοι στίχοι!!
Καλή εβδομάδα!!

Νερένια είπε...

Τι ομορφιάααααααα!!!!!!!!!!


να σαι καλά... μας γέμισες εικόνες!!!!


Φιλιά πολλά!

Unknown είπε...

Η ομορφιά του Φθινοπώρου είναι ατελείωτη..
Κωστής

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Μουσική, εικόνες, στίχοι..
Μια φθινοπωρινή εικόνα ηρεμίας..
Να είσαι καλά!

Βάσσια είπε...

Πολύ όμορφο!

Αγαπημένο φθινόπωρο, λέω εγώ.
:-)

Καλή εβδομάδα Μαριάνα

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Εγω πάντως φθινοπωρο δεν βλέπω....μαλλον καποιος πρεπει να πει στο καλοκαιρι πως τελειωσε η σειρα του,,

Άστρια είπε...

"Καλημέρα Ζωή.."!

καλό φθινόπωρο mar μου:)
Σε φιλώ

Μαριάνθη είπε...

Τι πλάνο, τι ονειροπόλο, τι χρώμα της θαλπωρής αυτό το κιτρινοκαφέ!!!
Καλό βράδυ.

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

ενα ταξιδι ηταν κι αυτο
και περασε και παει
γιατι η καρδια μου
αραγε αλλιωτικα χτυπαει?
καλο φθινοπωρο με πολυ ηλιο καθολου βροχη και καθολου κρυο !

Un par de neuronas... είπε...

Πέρασα να σου πω ένα γειά και να σου αφηνω φιλακια!

Γιάννης Παππάς είπε...

πανέμορφα φιλαρακι ...ολλα
φιλιά πολλά

mar9659 είπε...

Σ'ευχαριστώ Μπετούλα μου!!!
Καλή σου εβδομάδα!!

mar9659 είπε...

Νερένια μου αγαπημένη!!!
Χαρά μου να σας δίνω όμορφες
εικόνες!!!
Σ'ευχαριστώ και ανταποδίδω ευχές
και πολλά πολλά φιλάκια♡♥♡♥♡♥♡♥♡

mar9659 είπε...

Συμφωνώ απόλυτα Κωστή μου!!!
Να περνάς όμορφα!!!

mar9659 είπε...

Γιαγια Αντιγονούλα μου!!!
Πάντα με συγκινεί η παρουσία σου εδώ.....
Σ'ευχαριστώ για όλα....
Να είσαι καλά και να περνάς
ετσι όμορφα σαν φθινοπωρινή αύρα
Φιλιά πολλα♡♥♡♥♡♥♡♥

mar9659 είπε...

Βάσσια μου καλή μου
όπως και να το πούμε το φθινόπωρο
αν και μελαγχολικό αποπνέει
πάντα μια γλύκα!!!
Νάχεις μια όμορφη εβδομάδα!!!
Γλυκό φιλί!!!

mar9659 είπε...

Ρίκη μου ετσι είναι όπως τα λες....
Να περνάς όμορφα φιλενάδα !!!
πολλά φιλιά♡♥♡♥♡♥♡

mar9659 είπε...

Αστρια γλυκειά μου!!!
Καλώς ήρθες και πάλι...
Σ'ευχαριστώ φίλη μου!!!
Καλό σου φθινόπωρο με χρώματα
κι'αρώματα♡♥♡♥♡♥♡

mar9659 είπε...

Μαριάνθη μου αγαπημένη φίλη
πολύ χαιρομαι που σου
χάρισα γλυκια θαλπωρή...
με μουσικές εικόνε φθινοπώρου...
Να είσαι καλά φίλη μου
και να περνάς ετσι όμορφα
μεσα απο την καρδιά μου!!!
Καλη σου εβδομάδα♡♥♡♥

mar9659 είπε...

Νικήτα μου αγαπημενε φίλε!!!
με την όμορφη στιχομυθία σου...
πάντα με εκπλήσεις όμορφα....
Σ'ευχαριστώ για όλα!!!
Την αγάπη μου♡♥♡♥♡

Lucretia είπε...

Καλημέρα.Πολύ ομορφές είκονες.Τις έχουμε ανάγκη αυτή την εποχή.

mar9659 είπε...

Γλυκεια αγαπημένη μου
Βερονικα!!!
Σ'ευχαριστώ καλή μου και
ανταποδίδω!!!
Θα περασω και εγώ μη νομιζεις
πως σε ξέχασα...
πολλά φιλάκια♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥

mar9659 είπε...

Γλυκό μου φιλαράκι σ'ευχαριστώ
απο καρδιάς!!!!
φιλάκιαααααααα♡♥♡♥♡♥♡♥♡

Ανώνυμος είπε...

ευχαριστώ για τις ευχές .όμορφες εικόνες .έμενα μου αρέσει το ψιλοβρόχι του φθινοπώρου το λατρεύω
δεν θέλω πάντα ηλιοφάνεια και καλοκαιρία κάθε εποχή τη γλύκα της