Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011

Ζωγραφιά.....

Πόσο θα'θελα να μπώ σε μια βαρκούλα  σαν αυτή....
•✿



 
Πόσο θα 'θελα να μπω σε μια βαρκούλα απ' αυτές που ζωγραφίζουν τα παιδιά να χαθώ μες στου ονείρου την λιμνούλα και να γίνω ένα με την ζωγραφιά Να χωρούσα μες στο ροζ το φουστανάκι και να μ' άντεχε του ήλιου η ματιά να τραγούδαγα για λίγο σαν παιδάκι και να πέθαινα σε μια ακρογιαλιά Κράτα με μάτια μου απ' το χέρι ποιος ξέρει το αύριο τι θα φέρει ποιος ξέρει το αύριο τι θα φέρει κράτα με μάτια μου απ' το χέρι .......•♪♫•l✿*"*•♪♫•✿*"*•♪♫
•✿"Καλή ακρόαση......
Καλή μας εβδομάδα με ποιό αισιόδοξα χαμόγελα.....










 

22 σχόλια:

IonnKorr είπε...

Αγαπημένη, τρυφερή, αγνή Μαριάννα.

Η όαση στην μιζέρια του Διαδίκτυου.

Μαριάνθη είπε...

Τι αέρινο, ευαίσθητο, ρομαντικό!!!
Έτσι να περάσει το καλοκαίρι σου μάρα μου!!
Σε φιλώ με την αγάπη μου.

μυστήριο κορίτσι είπε...

Καλησπέρα!
Δεν το πιστεύω αυτό το τραγούδι άκουγα από χθές. Με πρόλαβες.
Μου αρέσει πάρα πολύ!
Έχω καιρό να περάσω αλλά δεν σε ξεχνάω.
Εύχομαι να περνάς καλά.
Καλή βδομάδα!

el.mar είπε...

Καλή-χαρούμενη-τραγουδιστή-εβδομάδα!!!!!!

Unknown είπε...

αισιόδοξη όμορφη και πολύ ωραία ανάρτηση...νασαι καλά..ειλικρινά μου άρεσε..

ღ oneiremataღ είπε...

μμμμμμ υπέροχη ανάρτηση, πλουμιστή, χρωματισμένη και χρωματιστή, με γέμισε αισιοδοξία και όμορφα συναισθήματα...μια όμορφη εβδομάδα και σε σένα γλυκιά μου Μαριάννα, φιλάκια

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

όλα τα όνειρά σου καραβάκια να γίνουνε και να σε ταξιδεύουν στο γαλάζιο του νου σου το καθάριο!

σε φιλώ γλυκιά μου!

iLiAs είπε...

βαρκουλα της αγαπης!!! :)

καλημερα! :)

mar9659 είπε...

Καλέ μου Ιώννα!!
Ευχαριστώ πολύ απο καρδιάς για
τα ευγενικά και γλυκά σου φιλοφρονήματά για την αφεντιά μου...

Ετσι κόντρα στις αναποδιές και τις μιζέριες..με την ελπίδα νάρθουν όλα
πρίμα....!!!

mar9659 είπε...

Μαριάνθη μου!!
Σε ευχαριστώ πολύ καρδιά μου και ανταποδίδω.
Να είσαι
καλά και να περάσεις οσο ποιο ομορφα γίνεται το καλοκαιράκι!!
Δεν την αντέχω την μιζέρια άλλο
για αυτό δίνω μια ρομαντική νότα,
κόντρα σε οτι μας βαραίνει...
Σου στέλνω φιλάκια με ολη την αγάπη μου επίσηςρονια καλα και ευτυχισμένα!!
Κάθε επιθυμία σου ευχή απο καρδιάς✿♡

χρυσάνθη είπε...

Η βαρκούλα ατή είναιστην ψυχούλα σου!!Ταξίδεψέ την όσο περισσότερο μπορείς!!!!

mar9659 είπε...

Mυστήριο μα συνάμμα και
γλυκυτατο κορίτσι εσύ!!
Τα μεγάλα πνεύματα ως φαίνεται συναντώνται....Τυχαίο; δεν νομίζω...
και Ναι!! είναι απο τα ποιο υπέροχα τραγούδια της ανεπανάλλειπτης και μοναδικής Βιτάλη!!
Και απο οτι είδα απο μια βόλτα που ήρθα στα λημέρια σου σου αρέσει και εσένα πολύ!!
Το ξερω πως δεν με ξεχνάς ..καλό μου
οπως και εγώ άλλωστε...
Ανταποδίδω τις ευχές με ενα γλυκό φιλί✿♡

mar9659 είπε...

el mar μου!!
Σε ευχαριστώ πολύ επίσης γλυκειά μου!!!

mar9659 είπε...

Παναγιώτη μου!!
Χαίρομαι που σου άρεσε ειλικρινά...
μια μελωδια..ενας στίχος αεράκι απαλό να φουσκώνει το πανί στο καράβι
της ψυχής μας...♫ •♥♥♥• ♫

mar9659 είπε...

Ονειρέματα μου!!
Ευχαριστώ πολύ για όλα ψυχή μου!!
Ετσι μια μελωδία στα πρωινά ταξίδια του νου να μας κάνει συντροφιά...
Ανταποδίδω τις ευχές με ενα γλυκό φιλί✿♡

mar9659 είπε...

Λυχναράκι μου γλυκό!!!
Μέσα σ'όλα αυτά που ζούμε...
ας πάμε κόντρα με ενα στίχο ,ένα τραγούδι απαλό να μας κάνει συντροφιά
σαν αερακι απαλο να φουσκώνει το πανί στο καράβι της ψυχής μας...
όπως προείπα και στον Παναγιώτη!!
Ανταποδίδω τις ευχές με ενα γλυκό φιλί✿♡

mar9659 είπε...

Ηλία μου!!!
Βαρκούλα της ψυχής και της αγάπης
με συνοδοιπόρους όλους εσάς...:)!!!

Ευχαριστώ απο καρδιάς✿♡
Καλή σου μέρα:)!!!

ΚΑ-ΤΕ-ΡΙ-ΝΑ!!! είπε...

ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΤΟ ΜΠΛΟΚ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ! ΜΟΥ ΑΝΟΙΞΕ Η ΚΑΡΔΙΑ......ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!! ΥΠΕΡΟΧΟ!!!! :))))))

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΗΡΘΕ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΑΦΗΣΩ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧΗΘΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΓΕΜΑΤΟ ΧΡΩΜΑΤΑ-ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ.ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΠΑΛΙ ΝΑ ΣΑΣ ΒΡΩ ΚΑΛΑ ΟΛΟΥΣ-ΟΛΕΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΜΟΥ ΤΕΛΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ.
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!
ΕΥΧΟΜΑΙ Η ΒΑΡΚΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΣΟΥ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΓΑΛΗΝΙΑ ΝΕΡΑ.

Idea Studio είπε...

Το πέρασμα από εδώ είναι πάντα μια ανάσα φρεσκάδας και αισιοδοξίας!
Να είσαι πάντα καλά!!

Από "Το Θολό Τοπίο"

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Ποιός σε κρατά γλυκιά μου; μπες στη βαρκούλα, τράβα προς τον ήλιο, ανέβα στο πρώτο συννεφάκι ( πρόσεχε μη σκουντήξεις το δικό μου!) και ταξίδευε όπου σε βγάλει το όνειρο..

Unknown είπε...

Beautiful paintings!